Sikeresen szerepelt a sárvári TDM az idei Tourism Social Media Awards-on

2017.05.10. - 14:00 | vaskarika.hu

Sikeresen szerepelt a sárvári TDM az idei Tourism Social Media Awards-on

Ezüst díj és több döntős kampány - sikeresen szerepelt a sárvári TDM az idei Tourism Social Media Awards-on.

Lezárult az idei Tourism Social Media Awards (TSMA) verseny, így kihirdették, melyek a legjobb Facebook- és Instagram-oldalak a magyar hotelek körében, és melyek a legjobb közösségi média megoldások a turizmusban. A budapesti díjátadón összesen 4 arany, 4 ezüst és 3 bronz minősítés talált gazdára. Ezek közül egy ezüst díjat a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. vihetett haza.

A sárvári TDM az ország első turisztikai jellegű Pinterest kampányával nyerte el a Social Campaign kategória ezüst díját.

Ugyanakkor két másik kampánnyal is döntős lett a TDM. A most is futó Hogyan kell...? Youtube videós blog és a tavalyi Be yourSzelfi "akciók" is komoly elismerést kaptak.


Haller Ferenc, a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. ügyvezetője az eredményekkel kapcsolatban elmondta: nagy öröm számukra, hogy újabb turisztikai versenyen értékelték kiemelkedőnek a sárvári TDM munkáját. "A mostani díjak is megerősítenek minket abban, hogy jó az irány, amit igyekszünk képviselni" - fogalmazott. Haller Ferenc azt is elmondta: már indul a következő akció. Májusban veszi kezdetét egy játék, aminek a keretein belül egy sárvári nyaralást lehet nyerni. Erről részletek a Sárvár.hu-n. Elöljáróban annyit elárult, hogy ezúttal is a közösségi oldalak nyújtotta marketing lehetőségeket igyekeznek kihasználni.

"A TSMA és Sárvár vonatkozásában azt is meg kell jegyeznünk, hogy Az év legjobb Facebook-oldala kategóriában az 5 csillagos hotelek között a Spirit Hotel Thermal Spa harmadik helyezést ért el" - tette hozzá a szakember.

Új hozzászólás