Ismét MagyarBrands díjas lett a Bükfürdő Thermal & Spa

Képgaléria megtekintése2018.11.08. - 01:30 | Büki László 'Harlequin'

Ismét MagyarBrands díjas lett a Bükfürdő Thermal & Spa

November 7-én a Bükfürdő Thermal & Spa pihenőterében tartott sajtótájékoztató részeként adta át Inzám Andrea brand manager a MagyarBrands díjakat, amit 2017 után idén másodszor nyert el a büki gyógyfürdő. Ezúttal Kiváló Munkáltatói Márka és Kiváló Fogyasztói Márka kategóriákban kapta meg az elismerést.

A MagyarBrands Program célja, hogy ráirányítsa a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb, vezető termékekre és szolgáltatásokra, valamint a legújabb, innovatív fejlesztésekre. Ezért teszi minden évben mérlegre a hazai brandek teljesítményét, és díjazza ezek közül a legeredményesebbeket. A kilencedik alkalommal meghirdetett MagyarBrands Programban minden korábbinál élesebb volt a verseny, tavalyhoz képest 5–15%-kal kellett jobb teljesítményt felmutatniuk a nyertes márkáknak.

A Bükfürdő Thermal & Spa idén is elnyerte az elismerést, ráadásul két kategóriában is: a kiváló fogyasztói márka mellett kiváló munkáltatói márka elismerést is szerzett a gyógyfürdő. Az erről szóló oklevelet Inzám Andrea brand manager adta át szerdán Boros László Attila vezérigazgatónak és dr. Németh Sándor polgármesternek.


Inzám Andrea az oklevél átadása előtt elmondta: a pályázaton való részvétel alapfeltétele volt, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kellett: a márka magyar tulajdonban van, „gyártásának" helyszíne Magyarország, vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.

Szólt arról, hogy a fogyasztói márkák kiválasztásánál hangsúlyos szempont, hogy mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka. Az odaítélés szempontjából fontos a tradíció, hogy hány éve van jelen a magyar piacon a márka, mekkora az ismertsége, kedveltsége a GfK Hungária által végzett kedveltség-ismertség vizsgálat alapján.

Az idén elsőízben indított munkáltatói márka díj elnyerésének alapfeltételeként megemlítette, hogy a pályázó márkának nyernie kell a Kiváló Fogyasztói Márka, a Kiváló Üzleti Márka vagy az Innovatív Márka Kategóriában. A Bükfürdő Thermal & Spa esetében ez a fogyasztói márka ismételt elnyerésével teljesült. További feltétele, hogy milyen a munkatársak számának, a béreknek a változása, a fluktuáció mértéke, milyen béren kívüli juttatásokat ad a vállalat, milyen aktivitást végez a munkáltatói környezet javítása érdekében, valamint fontos a munkahely vonzereje, ami egy országos közvélemény-kutatás alapján kapott mérőszám.

"A kulcs minden díjazott márkánál a megtartáson, a béren kívüli juttatások körén alapult" - emelte ki a munkáltatói márka odaítélése kapcsán Inzám Andrea.

Boros László Attila vezérigazgató a munkáltatói márkát befolyásoló konkrét mutatókról is szólt, kiemelve közte, hogy három alkalommal is jelentős, a törvényi kötelezettséget meghaladó mértékű béremelésre került sor, valamint nincs minimálbérre bejelentett munkatársa a fürdőnek. A vállalati kötődés és lojalitás érdekében egy régóta működő jubileumi jutalomrendszert működtet a cég, ezenkívül széleskörű a cafetéria juttatási rendszere, ami hatékony munkaerő-toborzó és megtartó tényező.

"Az elmúlt három évben több mint 30%-al emelkedtek a bérek, munkavállalóink átlagos munkában töltött ideje több mint 11 év. Úgy gondolom, van egy elhivatott, elkötelezett, nagy szaktudású csapatunk, amihez csatlakoznak az új munkatársak, velük pedig az új szellemiség, az új lendület. Jelenleg 176-an dolgoznak a cégnél, ez az a létszám, amivel hatékonyan és magas színvonalon ki lehet szolgálni a fürdőre érkező vendégeket" - zárta gondolatait a vezérigazgató.

Dr. Németh Sándor, Bük város polgármestere beszédében kiemelte: nagyon fontos a díj ismeretében a pozitív megítélés közvetítése, hiszen a díj mind a turisztikai szolgáltató, mind pedig a város számára elismerést jelent. Ugyanakkor ezeknek a díjaknak folyamatosan meg kell felelni, ezért szükség van a szolgáltatások fejlesztésére is. A gyógyfürdő fejlesztésének hosszútávú koncepcióját már kidolgozta a város, a beruházások megvalósításának fedezete részben rendelkezésre is áll.

"Egy olyan fejlesztési elképzelés megvalósítása előtt állunk, amely a fürdőnek talán egyik legfontosabb üzenete, ez pedig nem más, mint a gyógyászatnak a felújítása. Ez több szempontból is kiemelt feladat, egyrészt a gyógyhely imázsának erősítése céljából, másrészt szükséges az épület felújítása, ezzel együtt pedig a gyógyászati infrastruktúra fejlesztése. Nagyon fontos szelete ez annak a nagyszabású építkezéssorozatnak, ami Bükfürdőt érinti, főként a főbejárati épületegyüttes megújulására helyezve a fókuszt, ami által külsőleg is egy impozáns, megjelenésében egységes komplexum fog létrejönni. A közgyűlési határozat rendelkezésre áll a több mint 400 milliós fejlesztési terv végrehajtásához, aminek eredményeként kívül-belül megújul Bükfürdő gyógyászata" - összegezte a fürdőt érintő fejlesztéseket Németh Sándor.


A fürdő jelenleg is folyamatban levő fejlesztéseiről szólva Boros László Attila kiemelte, hogy az ikonikus 5. számú gyógyvizes medence átépítése jelenleg is zajlak, és karácsonyra egy modern, de a hagyományokat szem előtt tartó, ám új megjelenésű, és az eddigieknél sokkal jobb vízgazdálkodású medencével tudják fogadni a vendégeket. Ezenkívül megújul a már említett gyógyászati részleg, amihez a szükséges források rendelkezésre állnak. Az épületet 1979-ben adták át, jelenlegi formájában 1998 óta üzemelteti a cég. 2002-ben egy újabb szintet kapott, azóta érdemi felújítás nem történt az épületen.

Eljött az ideje annak, hogy mind infrastrukturálisan, mind külső-belső formájában megújuljon az épületegyüttes, ezzel együtt pedig a gyógyászati szolgáltatások is magasabb színvonalat tudnak képviselni. Az átalakítás költsége nettó 408 millió forint. A beruházás 2019. január közepe táján indul, és várhatóan 9-10 hónapot vesz igénybe. Az átalakítás nem veszélyezteti a gyógyászat teljeskörű működőképességét, átmeneti kezelőhelyiségeket alakítanak ki az épületegyüttesben a kezelések ellátásához.

A vezérigazgató elmondta, az új gyógyászat részben új vendégkört is feltételez, ennek oka az az új szemléletmód, ami a megmaradó TB-s (OEP-es) kezelések mellett a hangsúlyt a piaci alapú szolgáltatásokra helyezi. Elindul a fürdőben a specializáció is, ami számos honi gyógyhelyet és gyógyfürdőt vitt már sikerre. Ez Bükfürdő esetében az európai viszonylatban is népbetegségnek számító csontritkulásra helyezi a fókuszt, létrehozva ezzel a Bükfürdő Oszteoporosis Centrumot, azaz itt fog kiépülni a magyarországi csontritkulás kezelésének szakmai központja.

Kapcsolódó írásunk:

Megnyílt Bükfürdő új kapuja - Átadták a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum új főbejáratát

2018.07.28. - 12:00 | Büki László 'Harlequin'

Megnyílt Bükfürdő új kapuja - Átadták a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum új főbejáratát

Július 27-től új, elegáns főbejárata lett a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrumnak, melyet ünnepélyes keretek között adott át Ágh Péter, a térség országgyűlési képviselője, dr. Németh Sándor polgármester és Boros László Attila vezérigazgató. Az új főbejárat nyitásától kezdve az "A" bejárat nem üzemel!

A hírhez tartozó képgaléria

Új hozzászólás