MagyarBrands díjas lett a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum
Képgaléria megtekintése2017.11.08. - 16:00 | Büki László 'Harlequin'

MagyarBrands elismerésben részesült fogyasztó márka lett 2017-ben a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum. Az erről szóló oklevelet Inzám Andrea brand manager adta át szerdán Boros László Attila vezérigazgatónak. Az eseményen értékelték Bük város és a gyógyfürdő turisztikai szezonját is.
Ágh Péter országgyűlési képviselő köszöntőbeszédében kiemelte: Bükfürdő jó úton halad, melyhez megfelelő turisztikai támogatásokat is kap a kormányzattól. Jelenleg is folyamatban van egy másfél milliárdos fejlesztési program, emellett a gyógyfürdő területén kívüli fejlesztésekhez is elnyert támogatást tudhat magáénak a fürdő. Ezzel párhozamosan folynak a fürdő rekonstrukciós munkálatai, a gyógyászat teljes felújítása, a beléptető rendszer fejlesztése. A fürdőszolgáltatások árbevétele 10,4 százalékkal nőtt. 10000-el emelkedett a látogatószám 2016-hoz képest, és a fürdő területén dolgozók számára 13 százalékos béremelést tudtak adni.
A MagyarBrands program magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron nyolcadik éve. Olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. Inzám Andrea brand manager az oklevél átadása előtt elmondta: a pályázaton való részvétel alapfeltétele, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának" helyszíne Magyarország, vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során. A fogyasztói márkák kiválasztásánál hangsúlyos szempont még a GfK Hungária által végzett kedveltség-ismertség vizsgálat.
2017-ben a büki gyógyfürdő mellett elismerésben részesült márka lett többek közt a Cafe Frei, a Sága, az Arany Ászok, a Balaton szelet, az ELTE, a Művészetek Völgye, a Magyar Narancs, az Index és a Kalmopyrin.
A díjátadót követően a város és a gyógyfürdő turisztikai főszezonját értékelte dr. Németh Sándor polgármester és Boros László Attila vezérigazgató.
A város turisztikai mutatóinak egyik fő mozgatói a kereskedelmi és magánszállásadók. Németh Sándor elmondta: az idei volt az első év, hogy az önkormányzat a magánszállások minőségfejlesztésére pályázatot írt ki, melynek lebonyolítását a helyi TDM szervezte. Elsősorban infrastrukturális beruházásokra, komfortfokozat növelésre és eszközbeszerzésre adták be pályázati igényüket a magánszállásadók. A Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület által lebonyolított - Bük Város Önkormányzata által financiálisan támogatott - pályázatban 52 magánszállás nyert el összesen 6.653.551,- Ft támogatást szolgáltatásaik fejlesztésére, melyek már az idei év nyarán a vendégek kényelmét szolgálták. Bükön jelenleg 300 körüli a kiadott magánszálláshelyi engedélyek száma.
A városvezető kiemelte, hogy nőtt az osztrák vendégéjszakák száma, emellett a német vendégek is többen keresték fel Bükfürdőt, igaz, az itt tartózkodási idejük csökkent (3.7 éjszaka).
Bükfürdő Magyarország egyik legnépszerűbb fürdőhelyeként 2017. év első hét hónapjában tovább tudta növelni vendégéjszakáinak számát. A belföldi vendégéjszakák 4%-kal, a külföldi vendégéjszakák 7%-kal nőttek. Mind a három fő külföldi piacon növekedés volt látható (Ausztria +8%, Csehország +8%, Németország +2%). 2016-ban összesen 818.674 vendégéjszaka realizálódott a kereskedelmi és az egyéb szálláshelyeken, mely szám az eddig legmagasabb Bük, Bükfürdő turisztikai történetében.
Az infrastruktúrafejlesztés kapcsán Németh Sándor elmondta: korszerűsödik Bükfürdő csapadékvíz elvezető hálózata, ami várhatóan jövő nyárra készül el, megújul a városközpont, melynek rehabilitációjára 100.000.000 Ft-ot kap a város.
Boros László Attila vezérigazgató elmondta: a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum látogatószáma a főszezonban 5%-kal több volt a tavalyi évhez képest, amely 94 millió forint többletbevételt jelentett a fürdő számára. Ezt a növekedést a nyári, időként hűvös, esős időjárás sem befolyásolta különösebben, így a fürdőkomplexumban megrendezett programok is rendben lezajlottak. Új szolgáltatásokkal is bővült a fürdő idén, így még több attrakcióval, családi rendezvényekkel várták a vendégeket mind a fürdőn belül, mind a fürdőn kívül is, amely nagyban köszönhető a helyi partnerekkel való sikeres együttműködésnek. A vezérigazgató beszédében kiemelte, hogy a fő cél továbbra is a szezonalitás csökkentése, valamint, hogy a jövőbeni fejlesztéseknek köszönhetően a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum még vonzóbb ponttá válhasson a magyar turisztikai piacon. E cél eléréséhez a nagyobb, kézzel fogható változások 2018-ban valósulnak meg a fürdőben, míg az idei évben főként előkészítő munka folyt.
Kapcsolódó írásaink:
Vidám családi nappal ünnepelt az 55 éves Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum
2017.08.21. - 11:00 | Lutor Katalin

55. születésnapja alkalmából minden korosztályt átölelő családi nappal ajándékozta meg látogatóit a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum. A rendezvényen fellépett többek között az Irigy Hónaljmirigy, a Szombathelyi Kötélugró Egyesület és a BE-JÓ Táncegyüttes is. A születésnapi buli mellé ráadásként még Minimax-nap is dukált ez alkalommal.
2017.06.23. - 00:10 | vaskarika.hu - Fotók: Varga Zsolt

Számos újdonság és program várja a Bükfürdőre érkezőket, többek közt a kicsiket cápabarlang vízi gyermekvilág és Minimax Családi Napok, a felnőtteket függőágypark és éjszakai fürdőzés. A fürdő zenei programjában fellép a Groovehose, az Acoustic Planet és az Irigy Hónaljmirigy.
Programkereső
Szavazás
Ön mit szeret legjobban a szombathelyi nyárban?
42% - A Savaria Karnevált.
7% - A rengeteg fagyizási lehetőséget.
8% - A sok gondozott parkot.
14% - A nyugalmat, amit a város atmoszférája áraszt.
20% - Csak az számít, hogy igazán meleg legyen.
Összesen 1913 szavazat
Új hozzászólás