Eredményes volt a koronavírus-járvány alatti kampány - Napról napra többen foglalnak szállást Sárváron

2020.06.19. - 14:15 | vaskarika.hu

Eredményes volt a koronavírus-járvány alatti kampány - Napról napra többen foglalnak szállást Sárváron

A koronavírus-járvány miatti kötelező otthonlét pozitív hatással volt Sárvár tavaszi marketing kampányának az eredményére. Egy hónap leforgása alatt közel tizenegyezer név került fel a fürdőváros különbségkereső játékának a tabellájára.

HIRDETÉS

Haller Ferenc, a sárvári TDM ügyvezetője szerint jó lépés volt, hogy a karantén ideje alatt egy saját fejlesztésű online játékkal szólították meg az internetezőket. Meglátása szerint részben ennek is köszönhető, hogy a jellemzően erős külföldi vendégforgalom visszaesését valamelyest kompenzálni tudja a belföldi foglalások növekedése.

A játék eredményeiből egyértelműen látszik, hogy az otthonlét azoknak is lehetőséget teremtett az online kikapcsolódásra, akik egyébként kevésbé nyitottak az internetes játékokra. Persze a különbségkereső iránti érdeklődésre a különféle nyeremények is hatással voltak. Az, hogy wellness pihenést lehetett nyerni, sokakat ösztönzött a játék elindítására. Egészen pontosan 11 ezer játékost. Ennyien iratkoztak fel Sárvár új online aktivitásának a tabellájára. 


Haller Ferenc elmondta: a játék célja egyebek mellett az volt, hogy az utazást fontolgatók találkozzanak Sárvár nevével. Vagyis: ha valaki vakációt tervez a veszélyhelyzetet követő időszakra, ráadásul belföldi úticélok között keresgél, Sárvár neve ismerősen csengjen a számára. És lehetőleg a fürdőváros mellett döntsön a vakáció lefoglalásakor.

A sarvariwellness.hu oldalon futtatott játék egyébként rendkívül egyszerű volt. A hasonlónak tűnő sárvári attrakciókat ábrázoló fotókon kellett megkeresni a különbségeket. Aki minden eltérést megtalált, az e-mail címének megadásával esélyessé vált a nyereményekre - tette hozzá az ügyvezető. 

A TDM által fejlesztett kampány úgy tűnik, működik. A sárvári szállásadók visszajelzései alapján már most vannak olyan időszakok, amik iránt jelentős az érdeklődés. Augusztus második fele kifejezetten népszerű. De júliusra is napról napra többen foglalnak. Különösen azok a hotelek keresettek, amik rendelkeznek saját kültéri medencével, vagy közvetlenül átjárhatók a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő kültéri strandjával. Ami egyébként már újra nyitva - hívta fel a figyelmet Haller Ferenc.

Új hozzászólás