Új Generali képviselet nyílt Kőszegen

2013.08.16. - 12:00 | vaskarika.hu

Új Generali képviselet nyílt Kőszegen

A Generali Biztosító 2013. augusztus 15-én, csütörtökön, Kőszegen nyitott új, önálló képviseletet. Az eseményen részt vett Stefanich Rezső, képviseletvezető, Bacskai Sándor, a Generali régióigazgatója valamint Dr. Kapiller Sarolta, járási hivatalvezető.

A Generali számára fontos, hogy jelen legyen az adott település életében, ismerje a helyi igényeket, élethelyzeteket, és ezekre személyre szabott megoldásokat tudjon ajánlani. Ezért is bővíti idén a társaság az országos jelenlétét: jelenleg 175 képviseleti ponttal rendelkezik, ebből huszonötöt idén adott át, és az év végéig 25 további képviselet megnyitását tervezi a biztosító. A cél, hogy 2015-re 300 ilyen közvetlen elérési ponttal rendelkezzen a Generali országszerte, és valamennyi járásban jelen legyen.


A Generali korábban is jelen volt Kőszegen, a most megnyílt képviselet azonban már a teljes lakossági biztosítási szolgáltatási igény szélesebb körű, kényelmesebb kiszolgálását célozza.

Az új Generali képviselet amellett, hogy a lakossági biztosítások teljes palettáját szolgáltatja, a cégcsoport más tagjainak szolgáltatásait is kínálja, azaz utasbiztosítást, lakás-takarékpénztári megtakarítást, illetve nyugdíj- és egészségpénztári szolgáltatásokat.A Generali jelenleg is több ezer ügyfélnek nyújt vagyon-, gépjármű- vagy életbiztosítást Kőszegen és vonzáskörzetében.

A biztosító közel ezer lakást biztosít a térségben, és az elmúlt időszakban több nagy kártérítést is fizetett. A legnagyobbak között szerepelt egy tűzkár, melyre 7,5 millió forintot meghaladóan térített a biztosító.

A Generali a térségben több mint ezer gépjárművet biztosít, tavaly a kgfb keretében összesen 55 kárkifizetés történt 12,6 millió forint értékben, míg casco biztosításra 34 esetre összesen 7,4 millió forintot térített a biztosító.

Kőszegen és térségében a Generali 746 életbiztosítást nyújt a lakosok számára jelenleg is. E biztosítások körében tavaly 30 esetben összesen 7,4 millió forintot térített.


A Generaliról

A nemzetközi Generali Csoport egyike a globális biztosítási és pénzügyi szektor legjelentősebb és legpatinásabb szereplőinek: öt kontinens 60 országában képviselteti magát. A Generali 14 közép-kelet-európai országban aktív; a prágai központú Generali PPF Holding összesen évi több mint 15 milliárd euró vagyont kezel több mint 13 millió ügyfele számára. Magyarország egyik legnagyobb biztosítójaként a Generali-Providencia Biztosító stabil és kiszámítható szereplője a biztosítási piacnak, egy elismert, tőkeerős és nagy múltú nemzetközi konszern része.
A Generali mind a lakossági, mind a vállalati és a vállalkozói piacokon is meghatározó biztosítási szolgáltatásokat nyújt az elismerten jó gépjármű- és vagyonbiztosításoktól egészen az innovatív személybiztosításokig. Ennek, valamint mintegy 1,2 millió ügyfele bizalmának és a társaság felelős gazdálkodásnak köszönhetően a biztosító a gazdasági válság ellenére is megőrizte stabilitását.

Történetünk
Az 1831-ben létrejött, trieszti székhelyű társaság alapítása után egy évvel Pesten is megkezdte működését, neve pedig rövid időn belül összeforrt a korrekt és szakértő biztosítás fogalmával. A társaság számos közéleti kiválóságot megnyert a biztosítás ügyének, köztük a kor híres íróját, Jókai Mórt is, aki 7 éven át volt a Generali Igazgatótanácsának tagja. A politikai és gazdasági változásokat követően 1989-ben a Generali elsőként tért vissza Magyarországra, így ma már több mint 23 éve van jelen a hazai piacon.

Vállalati kultúránk
A Generali Csoport töretlen ívű fejlődésének kulcsa a magas fokú alkalmazkodóképességben és az innovációban rejlik. A folyamatos fejlesztések garanciát jelentenek arra, hogy a társaság ne csak ma, de holnap, holnapután is a megszokott és elvárt Generali minőséget nyújtsa ügyfeleinek, partnereinek. A vállalat folyamatosan tökéletesíti üzleti folyamatait, és kiemelt hangsúlyt fektet az egyéni és szervezeti képességek fejlesztésére is.

Díjaink
A vállalat erőfeszítéseit visszaigazolja, hogy a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége évről évre első helyen díjazza a Generalit a Szolgáltatásminőségi Versenyben, és 2012-ben a Fogyasztóbarát Biztosító oklevelet is elnyerte a vállalat.

Értékeink
A Generali csoport a közösségek biztosító partnereként fontosnak tartja a közösségi értékeket, és igyekszik szem előtt tartani azokat ügyfél- és belső munkakapcsolatai során egyaránt. Ennek köszönhetően nemcsak jó ismerője a különböző közösségeknek, de maga is támogatója a csapatmunkának, melyben a kollégák számíthatnak egymásra.

Társadalmi felelősségvállalás
A Generali a Biztonságért Alapítvány tevékenységének fókuszában a magyar lakosság öngondoskodási kultúrájának fejlesztése, a baleset-megelőzés, közlekedésbiztonság és a kockázattudatosság áll. A Generali Mosolyvadász Program pedig a hátrányos helyzetű, nevelőotthonban élő gyermekek készségfejlesztését és tehetséggondozását támogatja.

Új hozzászólás