Bük: dupla siker az Országos Városmarketing Díj pályázaton

2019.06.06. - 14:30 | vaskarika.hu

Bük: dupla siker az Országos Városmarketing Díj pályázaton

A Magyar Marketing Szövetség által 2019. június 5-én megrendezett Országos Városmarketing Díjátadón mindkét büki, bükfürdői pályázat városmarketing gyémántdíjban részesült.

HIRDETÉS

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre és annak sokszínűségére. Egyúttal a segíti a jó gyakorlatok elterjedését és az elismeréssel felhívja a figyelmet a sikeres marketing-megoldásokra is.

A büki TDM az idei megmérettetésre két kategóriában nevezett: rendezvény (event)- marketing kategóriában a tavaly első alkalommal megrendezett „Flow Nap Bükfürdő" programmal, valamint városfejlesztési-marketing témakörben a „Digitális világban való jártasság növelése Bükön" projekt bemutatásával.

Az utóbbi - szemléletformáló és edukációs rendezvény célja elsősorban az internet és a hozzá kapcsolódó eszközök, lehetőségek, valamint előnyök bemutatása volt, leginkább gyakorlati példákon keresztül. A programsorozat megtervezésekor és összeállításakor figyelembe vették a célcsoport, azaz a senior korosztály igényeit és érdeklődési körét - ennek megfelelően építették fel a kötelező elemeket tartalmazó előadásokat és programokat. A program eredményességét a magas részvételi arány mellett leginkább abban látták, hogy az előadások és rendezvények alatt folyamatos interakció volt a résztvevők és az aktuális előadók között. Ez azt is jelzi, hogy a projekt tematikája és felépítése egybevágott a megszólított célcsoport érdeklődési körével, ami mind a szervezők, mind pedig a résztvevők számára előnyös helyeztet alakított ki.


A fürdőváros slow törekvéseinek bevezető programja volt a tavaly júniusban első ízben megrendezett FLOW Nap, amelynek ideális helyszínt biztosított a bükfürdői Kneipp® és Nordic Walking Park. A jóga ünnepéhez igazított flow napon testi-lelki feltöltődésben lehetett része mindazoknak, akik ellátogattak a programra, ahol napindító jóga, meditáció és mandalafestés, valamint autentikus ájurvedikus reggeli is várta az érdeklődőket. A rendezvény célja a résztvevők well being érzésének fokozása mellett a desztináció ismertségének növelése, továbbá pozitív sajtóvisszhang generálása volt. A megszólított célcsoportok között szerepelt a mindennapok stresszes légköréből kiszakadni vágyó (nagy)városi vendégkör, továbbá a helyi és környékbeli, jóga-meditáció iránt érdeklődő és fogékony kör.

A kedvező fogadtatás és a pozitív visszajelzések hatására a turisztikai menedzsment szervezet idén is megrendezi a Bükfürdői Flow Napot, amelyre június 15-én, szombaton kerül sor és amelyre mindenkit szeretettel várnak!


Új hozzászólás